yeah eerst blog

Eerste blog

Wauw ik heb het echt gedaan! Ik heb een eigen blog aangemaakt. Wat spannend zeg! Na heel lang twijfelen, wil ik wel het internet op met mijn verhalen, het toch maar gewoon gedaan.

Ik ben begonnen met het opschrijven van mijn ervaringen van afgelopen jaren en ben er achter gekomen dat het erg fijn is om lekker van me af te schrijven. Wonder boven wonder krijg ik heel snel een verhaal op papier. Dat is natuurlijk een groot voordeel voor als ik wil gaan bloggen. Hopelijk blijft de inspiratie wel komen…

Het is voor mij vooral erg prettig om mijn verhalen op papier te zetten omdat ik me daar gewoon goed bij voel! Het is als een soort dagboek. Ik kan dingen lekker van me af schrijven en het misschien daardoor soms ook wat beter een plekje geven.

Waarom mijn verhalen delen op het internet? Stiekem vind ik het zelf gewoon erg leuk om een kijkje te nemen in het leven van anderen. Ik lees heel veel blogs en vind dit zo leuk dat ik dacht waarom zelf geen blog maken!

Voorlopig ben ik voornamelijk verhalen aan het schrijven over mijn leven. Het gaat bijvoorbeeld over mijn zwangerschap, mijn ervaringen als moeder, werk als verpleegkundige en andere onderwerpen die onderdeel zijn van mijn leven.

Hopelijk vinden jullie het erg leuk om mijn blog te lezen en blijven jullie mij volgen!

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

 

Geef een reactie

