ik verpleegkundige

Zuster Suus

Je zult je wel afvragen, zustersuus, hoe komt ze daar nou bij! Deze naam heb ik te danken aan een van de artsen op de allereerste afdeling waar ik werkte in het ziekenhuis. De arts had voor een aantal verpleegkundigen op de afdeling een bijnaam. Mij gaf hij de bijnaam Zuster Suus. Dit natuurlijk op basis van mijn naam Susanne, die altijd afgekort wordt tot Suus en mijn werk als zuster.

De naam Zuster Suus vond ik eigenlijk wel heel toepasselijk als site naam. Dit omdat ik graag wil gaan schrijven over mijn leven en daarbij hoort natuurlijk mijn werk als verpleegkundige.

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Geef een reactie

