Huidverzorging

Oké, ik ben heel eerlijk, ik ben helemaal niet zo van uren tutten in de badkamer. Ik gebruik niet veel make-up en besteed geen uren aan de verzorging van mijn huid. Het liefst koop ik low budget producten.

Natuurlijk haal ik wel netjes elke avond mijn make-up eraf en verzorg mijn huid met een simpele crème. Hiervoor heb ik een tijdje gebruik gemaakt van hele dure middelen, nutrimetics, ik had in mijn tienerjaren veel last van acne en nutrimetics zou geweldig moeten helpen. Mijn huid werd inderdaad rustiger maar ik heb vooral geleerd dat het belangrijk is gewoon dagelijks goed te reinigen en vooral te beschermen tegen uitdrogen. Ja idd je leest het goed uitdrogen, bij acne is juist een goede crème belangrijk om de balans van de huid te herstellen.

Ik gebruik nu een oog make-up remover, reinigingsmelk en dagcrème gewoon van de Kruidvat en het werkt prima. Mijn huid is rustig en verzorgd. Low budget producten werken dus prima voor je huid!

Wel gebruik ik af en toe eens een maskertje en ik vind het vooral ook erg leuk om zoals eerder gezegd low budget producten te gebruiken. Via pinterest kwam ik een heel leuk en heerlijk DIY masker tegen. Deze verzorgd en hydrateert de huid en werkt ook nog eens zuiverend, ideaal dus wanneer je een gevoelige huid hebt!
image

http://www.craftionary.net/homemade-whitening-facial/

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Geef een reactie

