Weekoverzicht 28 nov – 4 dec

Een dagje later dan normaal maar hier dan mijn weekoverzicht van afgelopen week! Wauw wat gaat de tijd snel, alweer een drukke week voorbij!!

Zaterdag…vandaag een leuke dag ik ben namelijk door mijn oude volleybalteam gevraagd om mee spelen met een competitie wedstrijd. Ze hadden spelers tekort en ik vond het erg leuk! Eerst smorgens snel  boodschappen gedaan. Daarna snel door naar de sporthal. Heerlijk om weer eens mee te spelen. We hebben ook goed gespeeld en gewonnen. Erg gezellig ook weer met mijn oude teamgenootjes te kunnen bijkletsen!

image

Zondag….vandaag rustig gestart gezellig even de kleine bij ons in bed genomen lekker geknuffeld en tv keken. Daarna een lekker ontbijtje met zn drietjes. Smiddags naar vrienden ggan waar we gezellig geborreld en gegeten hebben. We hebben de pizzarette gebruikt, erg leuk zelf je mini pizza maken en bakken! Echt een aanrader zeker voor de feestdagen!

image

Maandag….vroeg op want ik moest werken. Drukke werkdag gehad maar ook erg gezellig met mn collega’s. Verder niet zoveel gedaan vandaag savonds lekker relaxen met mijn mannen.

Dinsdag…vanmorgen leker op tijd uit bed. Even snel langs de autogarage om mijn koplamp te laten vervangen. Die deed het niet meer. Erg vervelend als je vroeg, in het donker, naar je werk moet rijden en jeverlichting is niet goed. Ook geinformeerd voor winterbanden. Wil winterbanden aanschaffen alleen heb er gen verstand van. Ook nog maar ens op internet neuzen voordat ik ze ga kopen was bij de garage wel erg duur… ’s middags thuis wachten opde glasvezelmonteur die vandaag glasvezel gaat aansluiten in onze woning. Ben heel benieuw of ik veel verschil ga merken met de internetsnelheid.

Woensdag…weer vroeg op voor het werk. De kleine man eerst naar mijn schoonmoeder gebracht. Vind het altijd wel lastig dat ik hem zo vroeg wakker moet maken…maar er moet ook geld verdiend worden…

image

Donderdag… druk geklust in huis! Er moest her en der in huis wat schilderwerk bijgewerkt worden. Ook heb ik nog veel opgeruimd en in dozen gepakt. Wateen werk maar belangrijk om het huis netjes te hebben voor de verkoop. Vandaag ook gebeld met de fotograaf. Volgende week donderdag worden de foto’s gemaakt en dan gaat echt het te koop bord opgehangen worden…spannend!

image

Vrijdag…ook vandaag weer vroeg uit bed voor mijn werk. Mijn zoontje helaas weer vroeg wakker moeten maken. Hij ging naar mijn moeder vandaag. Uit mijn werk even lekker gekletst met mijn moeder daarna snel naar huis om te koken. ‘S avonds heerlijk op de bank tvoh gkeken en blogs gelezen.

image

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Geef een reactie

