Fotograaf op bezoek

Toch wel een spannende dag vandaag. De fotograaf is eind van de ochtend langs geweest en heeft foto’s van ons huis gemaakt.fotocamera

Afgelopen dagen zijn best wel heel druk geweest. Ik moest veel werken afgelopen week en heb tussendoor heel veel gedaan in huis.

Zo heb ik heel veel opgeruimd, spullen in dozen gepakt en in de berging gezet maar ook heel veel kasten uitgezocht en heringericht. Heel veel losse spullen uit huis kon ik zo weer in kasten kwijt. We hebben een kamer met alleen maar kasten (soort inloopkast) daar hebben we vast een van de kasten weggehaald zodat de kamer wat ruimer is.

Daarnaast ben ik druk bezig geweest met heel veel schoonmaakwerk. Ik heb werkelijk het hele huis van binnen tot buiten helemaal schoongemaakt. Niet geheel onbelangrijk als er een fotograaf op bezoek komt. Daarnaast ook erg handig, zo hoef ik straks alles alleen maar bij te houden en af en toe wat schoon te maken wanneer er kijkers komen.schoonmaak

Uiteindelijk is de fotograaf maar een half uurtje bezig geweest om alles netjes op de foto te krijgen. Wat een werk eigenlijk vooraf voor zo’n klein half uurtje fotograferen…

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Morgen of maandag worden de foto’s (na bewerking)  aan de makelaar geleverd. Wanneer dat gebeurd is neemt de makelaar nog even contact op en dan gaat ons huis definitief in de verkoop! Spannend!

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

 

Geef een reactie

