Weekoverzicht 12 – 18 dec

Zaterdag…Vanmorgen heerlijk rustig wakker geworden. Onze kleine dreumes slaapt soms tot 9.00 uur, dat is echt luxe! Zoals jullie hebben gelezen in mijn eerdere blog deze week zijn we ’s middags op pad gegaan voor schoenen voor de kleine. ’s avonds kwam gezellig onze buurvrouw eten. We hadden lekkere spareribs gehaald en hebben met z’n allen heerlijk zitten smullen! Daarna nog even lekker koffie gedronken. Toen de buurvrouw rond 21.00 uur weer naar huis ging wilden wij eigenlijk nog even lekker een filmpje kijken. We hadden wat leuks uitgezocht op netflix alleen waren we zo moe dat we na een half uur al zo ongeveer lagen te slapen…op naar bed dan maar.

spareribs

Zondag….’s morgens met z’n drietjes lekker uitgebreid ontbeten. Heerlijk is dat toch altijd op de zondag ochtend. Lekkere afbakbroodjes erbij… ’s middags kregen we bezoek van vrienden. Eerst hebben we voetbal gekeken. De mannen houden er nogal van dus de hele middag stond in het teken van voetbal. Mijn man is namelijk voor Ajax die moesten om 12.30 uur voetballen en de vrienden die op bezoek waren zijn voor Feyenoord dus die wedstrijd moest aansluitend nog gekeken worden. Mijn man had een stamppotbuffet gemaakt (zuurkool en boerenkool). Dit hebben we na het voetbal heerlijk met z’n allen gegeten. We hebben lekker lang aan tafel gezeten! Na het eten nog lekker natafelen met een bakkie thee en koffie. Gezellig vind ik dat altijd.

Maandag…Ons zoontje was waarschijnlijk moe van de gezellige middag en avond die we zondag hadden want hij heeft weer lekker uitgeslapen. Rond 9.15 uur werden we allemaal wakker! Vandaag lekker een vrije dag samen. Heerlijk rustig ochtendje, het leek wel zondag! ’s middags moesten we met ons zoontje naar het consultatiebureau. Hij kreeg helaas deze keer ook weer prikken. Alles was verder helemaal goed! Vandaag ook de makelaar aan de telefoon gehad. Hij had de foto’s ontvangen van de fotograaf. Vandaag zou hij de brochure van ons huis helemaal afmaken.

consultatiebureau

Dinsdag…Voor mijn man weer een drukke werkweek deze week i.v.m. de kerst. Toen hij tussen de middag thuis kwam van zijn werk is hij gelijk zijn bed in gedoken. Ik ben ’s middags lekker met de kleine het dorp in gegaan. Ik moest even wat boodschappen doen en ben lekker op pad gegaan voor kadootjes voor onder de kerstboom! ’s avonds kwamen mijn ouders langs om op de kleine te passen. Mijn man moest weer vroeg aan het werk en ik had een volleybalwedstrijd. Heerlijke wedstrijd gespeeld maar helaas is het wel 2-2 geworden… Hierna nog even gezellig geklets met mijn ouders. Sinds vandaag staat ook ons huis te koop!

Woensdag…We kregen vandaag nog een envelop met papieren van de makelaar binnen. Ik ben vervolgens nog even druk geweest want er moesten nog een aantal papieren weer opgestuurd worden naar de makelaar. Waaronder een energielabel. Ik heb dat dus netjes aangevraagd. Daarnaast een hoop papieren gekopieerd. Drukke ochtend weer gehad dus. ’s middags nog even lekker naar het dorp gewandeld met de kleine, even een boodschap gedaan en nog wat kadootjes gekocht! ’s avonds kwam mijn vader nog even langs. Hij wilde mijn moeder verassen met een leuk cadeau voor kerst en had daarbij mijn hulp nodig. Ik vertel natuurlijk nog niet wat de verassing is!

energielabel_woningen_300x163

Donderdag…Zoals jullie wel hebben kunnen lezen heb ik nog niet gewerkt deze week en dat klopt want ik ben deze week lekker vrij geweest. Ik heb ervoor gekozen om de week voor de kerst vrij te nemen om lekker even bij te komen. Daarnaast is mijn man deze week zo ontzettend druk dat het thuis ook wat rust geeft als ik lekker thuis ben voor de kleine. Vandaag heb ik ook echt even lekker een dagje rustig aan gedaan. De kleine is niet helemaal fit door de prikken. En het lijkt ook wel een beetje een sprongetje want hij is niet te genieten haha. ’s middags nog even de papieren naar de makelaar gebracht en een bakkie thee gedaan bij mijn schoonmoeder. ’s avonds weer heerlijk mijn tv avondje gepakt, vandaag is de finale van expeditie robinson!!

expeditie robinson.jpg

Vrijdag…Ook vandaag nog even genieten van mijn vakantie. Lekker rustig aan gestart. De kleine is echt niet fit van de prikken, hij was gisteravond wat koortsig en kon moeilijk in slaap komen. Daarom vandaag ook maar even rustig aan doen. Nog wel even op pad geweest naar de apotheek voor mijn medicatie (i.v.m. mijn astma) en even wat kerstdecoratie geshopt. Hierover meer in mijn volgende blog!

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Geef een reactie

