Kerstdecoratie

Eerder schreef ik dat wij dit jaar de kerstboom niet hebben neergezet. We hebben hem niet neergezet omdat ons huis in de verkoop staat. We mochten hem nog niet neerzetten totdat de foto’s van het huis genomen waren. Anders heb je straks een probleem na de feestdagen, dan staat op Funda nog steeds in ons huis de kerstboom terwijl het straks alweer voorjaar wordt!

Daarnaast vonden wij het dit jaar nog niet zo heel handig met ons zoontje van net 1 jaar. Hij kan namelijk echt nergens van afblijven. Ook al zeg je honderd keer ‘Nee dat mag niet’. Hij vindt het allemaal maar interessant. Volgend jaar komt er dus weer een kerstboom, dan hopelijk in ons nieuwe huis!

Wel wilde ik wat kerstdecoratie kopen om het huis toch een beetje in de kerstsfeer te brengen. Ik heb in een grote vaas een paar leuke huisjes, een sleetje en de letters “XMAS” neergezet op een laagje nepsneeuw.

De foto’s zijn misschien niet heel duidelijk, ik heb een detailfoto om de inhoud van de vaas te laten zien. En een foto in het donker omdat de lampjes in de huisjes zo leuk zijn!

Daarnaast heb ik een klein ‘kerst’ boompje gekocht. Die heb ik bij ons op het dressoir gezet.

kerstboompje

Ook heb ik een kerst stukje gekocht. Een mooi soort klein dienblad/ schaal in de vorm van een ster met daarom wat takjes en kerstdecoratie. Daarnaast een nieuw groot waxinelicht met daarop de tekst “Merry Christmas Happy New Year”.

kersstukje

Ik vind zelf de decoratie erg geslaagd. Ik wilde niet teveel geld uitgeven en niet al te veel decoratie in huis neerzetten. Het moet tenslotte wel opgeruimd blijven voor de evt. kijkers.

Nog twee foto’s van mijn dressoir een bij licht en een in het donker. Helaas is de vaas zo niet echt goed tezien. We hebben zoals je kunt zien ook al aardig wat kerstkaartjes gehad! Zo leuk!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstdecoratie vinden!? Wat hebben jullie zelf aan kerstdecoratie in huis staan? Ik ben ook wel benieuwd of andere moeders misschien bewust geen kerstboom hebben neergezet?

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Kerstdecoratie

Geef een reactie

