Weekoverzicht 20-26 dec

Wat een drukke week heb ik achter de rug! Was ik vorige week lekker vrij en heb ik heerlijk kunnen relaxen… Deze week moest ik weer volop werken en was ik druk met de kerstinkopen! Lezen jullie mee?

Zaterdag… ’s morgens lekker rustig aan gedaan. Wasje gedraaid, huis wat opgeruimd etc. Toen mijn man ’s middags uit bed kwam even lekker samen gegeten. Daarna de stad in gegaan om samen even te winkelen en wat boodschappen te halen. Rond 16.00 uur kwamen er vrienden op bezoek. We hebben eerst heerlijk koffie gedronken en daarna lekker samen gegeten! Gezelligheid!

Zondag…Poeh, het lijkt wel of alle vermoeidheid er deze week uitkomt nu ik lekker vrij ben. Ik kan de hele dag wel slapen. Mijn man is ook ontzettend moe van het werken dus we hebben vandaag besloten lekker rustig aan te doen. Netflix aan en filmpje kijken maar! ’s middags nog wel even op bezoek bij mijn schoon ouders, lekker bakkie doen en bijkletsen.

Maandag…Vandaag weer aan het werk. Ik heb een late dienst dus kan ik ’s morgens nog even lekker in huis opruimen en een wasje draaien. Rond 13.30 uur breng ik Milan naar mijn moeder en rond 14.00 uur rijdt ik naar mijn werk. Het is vandaag extreem rustig op het werk. Aan de ene kant is het weleens lekker om even met de collega’s te kunnen kletsen en de afdeling wat te kunne opruimen. Aan de andere kant was het nu zo rustig dat we ons ook echt gingen vervelen… Ik heb wel mijn kerstpakket vandaag gekregen! Zo leuk!

Dinsdag…Vandaag mijn loon gehad, hier zat de eindejaarsuitkering bij, wat een geld zeg! Dit wil ik elke maand wel krijgen 😉 Alleen met de kerstboodschappen en alle cadeaus die ik vandaag gehaald heb gelijk weer een hoop uit gegeven…

Woensdag…Vandaag kwam er een pakketje van kwebbels binnen. Een pakketje met boekjes voor ons zoontje Milan. Het is een soort abonnement waarbij je regelmatig boekjes ontvangt voor je kindje afgestemd op zijn of haar leeftijd. Echt superleuk! Ik heb ervoor gekozen om 1x per kwartaal boekjes te ontvangen, je kunt ook elke maand of bijv. maar 2x per jaar boekjes ontvangen net wat je zelf wilt.

boekjes

Donderdag…Vanmorgen nog even de laatste dingetjes voor de kerst in huis gehaald. Vanavond vieren we gezellig kerstavond met mijn ouders en broer. We gaan lekker samen eten en cadeautjes uitpakken! Vorige week heb ik samen met mijn vader een cadeau voor mijn moeder gemaakt! Inmiddels heeft ze dit cadeau gekregen dus kan ik laten zien wat het is! We hebben samen een fotoboekje gemaakt van Milan zijn eerste jaar. Ik heb er ook gelijk eentje voor mezelf laten afdrukken!

kado mama

Vrijdag…Afgelopen nacht heb ik gewerkt. Erg gezellige nacht gehad met mijn collega’s. Uiteraard ook lekker zitten snacken met z’n allen! Vandaag lekker slapen. Vanavond uitgebreid eten met mijn schoonfamilie. Ze kwamen bij ons langs om lekker te eten. We hebben allemaal wat lekkers gemaakt zodat we niet uitgebreid in de keuken hoefden te staan! Gezelligheid!

Ons zoontje bij de kerstboom

 

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

 

Een gedachte over “Weekoverzicht 20-26 dec

Geef een reactie

