Happy 2016

Mijn jaar in vogelvlucht

Op verschillende blogs las ik de “mijn jaar in vogelvlucht tag” bedacht door Sanne. Ik zocht nog een leuke manier om met jullie te delen hoe mijn jaar was en deze tag leek mij een goede manier om dit te doen, dus ik zou zeggen lees lekker verder!

Ik kijk met een trots gevoel terug op..

Hoe wij het afgelopen jaar als gezinnetje met z’n drietjes gedaan hebben. Mijn man is brood en banket bakker en werkt altijd ’s nachts. Ik ben verpleegkundige en werk ook onregelmatig. Voor ons was het een hele uitdaging om ons werk met het gezinsleven te combineren. Ik vind dat ons dit goed gelukt is en ben daar trots op!

Ik denk met een lach terug aan.. 

De mooie momenten die we samen gehad hebben afgelopen jaar. Zie hieronder bij hoogtepunten!

Een aantal hoogtepunten van afgelopen jaar vond ik..

De leuke vakantie en weekendjes centerparcs die we samen gedaan hebben! De eerste verjaardag van ons zoontje. En natuurlijk alle eerste momentjes van ons zoontje, bijv. de eerste hapjes en stapjes.

De persoon die ik het meeste dankbaar ben..

Ik ben mijn man dankbaar dat hij mij altijd door dik en dun steunt. Hoe moe hij ook is of hoe druk hij ook is hij staat altijd voor mij klaar. Ook mijn ouders had ik afgelopen jaar niet kunnen missen. Vooral mijn moeder is altijd bereid om op te passen op onze kleine dat is erg fijn!

Wat ik het liefste wil vergeten van afgelopen jaar..

De opname in het ziekenhuis was echt niet leuk. Het was erg eng om een astma aanval te hebben maar ook erg vervelend om twee nachten zonder mijn mannen te moeten! Ook het idee dat je lichaam ze zo in de steek kan laten en je plotseling in het ziekenhuis ligt is erg eng.

Opname in het ziekenhuis

In het ziekenhuis

Andere dingen van 2015 die mij bijgebleven zijn..

De verjaardag van mijn man die we met een leuk feest gevierd hebben! Hij is dit jaar 30 geworden. En ook het besluit om ons huis te gaan verkopen, wat we erg spannend vinden!

Voor 2016 hoop ik..

Ik hoop dat het net zo’n mooi jaar mag worden als 2015. Dat we als gezin mogen genieten van elkaar. Ik hoop ook dat ons huis snel verkocht mag worden en dat we een leuke eengezinswoning kunnen kopen waar we heerlijk kunnen genieten samen.

 

Voor mijn blog heb ik een aantal doelen opgesteld, ik ben pas net begonnen met bloggen en heb nog wel een aantal verbeterpunten…

  1. Proberen zoveel mogelijk foto’s zelf te maken in plaats van foto’s van internet te gebruiken.
  2. Met de zelfgemaakte foto’s mijn weekoverzichten leuker maken en bijv. eens in de zoveel tijd een foto diary van maken.
  3. Meer schrijven over mijn leven als mama. Tot nu toe heb ik veel geschreven over andere dingen die mij bezig houden.
  4. Wat meer van mezelf durven tonen. Ik vind het nu nog een beetje eng om persoonlijke dingen over mezelf op internet te zetten.
  5. Meer schrijven over mijn werk als verpleegkundige. En jullie daarmee inzicht geven in wat het vak eigenlijk inhoudt.
  6. Een logo toevoegen aan mijn website. Dit staat professioneler en ik ben beter herkenbaar.
  7. Volgend jullie mij komend jaar weer!?

Dat was mijn jaar in vogelvlucht! Wat is jouw mooiste herinnering van het afgelopen jaar?

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Geef een reactie

