Liebster Award

Ik ben genomineerd door aboutsbstyle voor de Liebster Award. Bedankt daarvoor! Heel leuk dat je me genomineerd hebt!

De Liebster Award is een virtuele award voor beginnende/kleine bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen, en om aan te geven dat je zijn/haar blog echt de moeite waard vindt.

De Regels:

  • Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en plaatst een link naar zijn/haar blog in je blogpost.
  • Je beantwoordt de gekregen vragen.
  • Je nomineert andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben, en brengt hen hiervan op de hoogte.
  • Maakt 10 nieuwe vragen
Liebster Award
    1. Voldoet het bloggen aan je verwachtingen?

Ik vind het erg leuk om in mijn blog mijn verhalen met mensen te delen. Ik krijgt tot nu toe veel positieve reacties van vrienden, familie maar ook van mensen die ik niet ken! Ik had niet zulke hoge verwachtingen, ik dacht eigenlijk dat het best moeilijk was om mensen te bereiken met een blog aangezien er al zoveel bloggers zijn. Dit valt me eigenlijk tot nu toe best mee!

2. Wat is je lievelingskleur?

Mijn lievelingskleur is groen. Ik vind het een hele mooie natuurlijke kleur die bijv. in huis echt rust kan brengen. Ik heb in mijn slaapkamer een wand olijfgroen geschilderd en dit staat heel mooi!

3. Welke 3 vakantielanden ben je geweest en zou je naar terug willen?

Ik zou nog wel eens naar Portugal terug willen. Het is niet heel ver vliegen en je hebt er super mooi weer en het land is prachtig. Vooral de algarve is erg mooi!

Vorig jaar zijn wij in Italie geweest aan het Garda meer. We hebben het daar enorm naar ons zin gehad. Mooi weer, lekker eten en een hele mooie omgeving. We zijn daar nog lang niet uitgekeken dus willen graag nog een keer terug.

En ook Mallorca zou ik nog wel eens naartoe willen. Ook hier vind ik het grote voordeel dat je met een korte vliegreis zo in de zon zit. Ook het eiland is prachtig en ideaal om met onze kleine naartoe te gaan.

4. Wat is je favoriete koekje?

Ik houdt heel erg van chocolate chip koekjes. Daar kun je me ’s nachts voor wakker maken!

5. Wat vind jij het leukste feestdag van het jaar?

Ik vind de kerst altijd heel gezellig. Ondanks dat de Decembermaand ontzettend druk is en wij (mijn man en ik) veel moeten werken. Kerst is zo gezellig omdat we dit lekker met familie vieren. Dit doen we met de andere feestdagen niet echt.

6. Welke serie’s op tv volg je trouw?

Zoals jullie in mijn eerdere blogs hebben kunnen lezen ben ik fan van ‘expeditie robinson’. Het lijkt mij zo gaaf om een lange tijd om zo’n mooi eiland door te brengen. En vooral de proeven die ze doen lijken me gaaf! Verder vind ik ‘wie is de mol’ erg leuk en kijk ik graag ‘homeland’.

7. Zou je over meer willen bloggen of alleen de huidige onderwerpen die je bespreekt op je blog?

Voorlopig vind ik het erg leuk om over de huidige onderwerpen te bloggen namelijk mijn leven als moeder en werk als verpleegkundige. Ik heb daar denk ik nog wel genoeg over te vertellen. Ik raak wel wat meer geïnteresseerd in beauty sinds ik aan het bloggen ben en blogs van anderen lees. Dus wie weet komen daar ook nog eens wat artikelen van online.

7. Welk beroep wou je als kind zijnde altijd worden? En is dat uitgekomen  of heb je er iets mee gedaan?

Ik had niet echt een idee wat ik later wilde worden, ik wist wel dat ik graag met kinderen wilde werken. Uiteindelijk toen ik op de middelbare school graag kinderverpleegkundige worden. Na een stage op de kinderafdeling ben ik hier van terug gekomen. Ik werk nu nog wel als verpleegkundige.

8. Zonder welke winkel zou je niet kunnen?

Ik vond het altijd erg leuk om te shoppen bij de vero moda en de h&m. Tegenwoordig kom ik heel veel bij de kruidvat (luiers voor de kleine en make-up voor mezelf) en bij de hema (ook voor de kleine)

9. Wat is je favoriete merk?

Mijn favoriete merk is toch wel de vero moda voor kleding, vooral broeken en basic tops en shirtjes koop ik daar graag. Verder vindt ik catwalk junkie hele leuke shirtjes hebben!

10.Wat zijn jou tips voor mijn blog?

Wanneer je echt meer mensen wilt bereiken met je blog is social media toch echt wel belangrijk. Sinds ik op facebook, instagram en twitter zit voor mijn blog bereik ik veel meer mensen!

Wat een leuke vragen om te beantwoorden! Ik ben benieuwd of jullie het leuk vonden om te lezen. Nu mag ik zelf bloggers gaan nomineren, leuk!

De beginnende bloggers die ik nomineer voor de liebster award zijn:
Little by me
Lotgeniet
Danielle
Ik heb jullie genomineerd omdat ik jullie blog erg leuk en inspirerend vindt en graag bezoek!

Ik heb voor jullie onderstaande vragen bedacht en wil jullie vragen deze te beantwoorden:

      1. Wanneer ben je begonnen met bloggen?
      2. Waarom ben je gaan schrijven/ bloggen?
      3. Over welke onderwerpen schrijf je graag een blog en zou je daar iets aan willen veranderen?
      4. Wat is je favoriete winkel en waarom shop je er graag?
      5. Kook je graag en wat maak je dan?
      6. Wat zijn je hobby’s?
      7. Welke landen of plaatsen zou je graag willen bezoeken?
      8. Welke blog moet ik volgens jou zeker volgen?
      9. Ben je het type huismus of ga je er graag op uit? En wat doe je dan zoal?
      10. Welke muziek vind je leuk?
      11. Heb je nog tips voor andere bloggers?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden op de vragen, houden jullie me op de hoogte!?

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

5 gedachtes over “Liebster Award

  1. Michelle zegt:

    Ah, hier issie! Leuke vragen heb je gekregen en leuke antwoorden. Grappig dat ook jij ervan teruggekomen bent kinderverpleegkundige te willen worden. Ik wilde altijd kinderarts worden, maar uiteindelijk vond ik dit toch niet bij mij passen en werk ik juist met oudere mensen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

