Weekoverzicht 9-15 Januari

Zaterdag…Vanmorgen lekker uitgeslapen, de kleine vond zijn bedje ook heerlijk vanmorgen geloof ik! Mijn man had een drukke lange nacht gewerkt. Daarom kwamen vanmiddag onze buurvrouwtjes even op ons zoontje passen. Ik had namelijk een avonddienst en ging om 14.00 uur naar mijn werk. Nu het wat kouder wordt heb ik erg last van droge handen, vooral ook door het vele wassen op mijn werk is dit nog erger. Onder de kerstboom kreeg ik deze heerlijke handcrème van Rituals! Ik ben er helemaal verslaafd aan hij is zo fijn! Aanrader ladies! En hij ruikt ook nog een super lekker!

Rituals handcreme

Heerlijke Rituals handcrème! (helaas is de foto niet helemaal scherp…)

 

Zondag…Vanmorgen gezellig mijn ouders op de koffie gehad. Ons zoontje vindt het super gezellig als opa en oma er zijn! Rond 12 uur moest ik bij de ouders van een vriendin zijn. Zij is eind Februari uitgerekend en we hadden een babyshower voor haar georganiseerd. Hierover heb ik van de week al een blog geschreven! Super gezellige middag gehad, ook al kende ik niet iedereen het was toch erg leuk!

Luiertaart

De luiertaart die ik maakte voor de babyshower!

Maandag…Vanmorgen even nagenieten van alle foto’s die iedereen op de groepsapp plaatste van de babyshower. Wat zijn de rompertjes en slabbetjes leuk geworden! Ook vandaag heb ik weer een avonddienst ga ik rond 14.00 uur naar mijn werk. Mijn man heeft een gezellige papa middag en avond met ons zoontje! Ik krijg altijd leuke foto’s opgestuurd als ik aan het werk ben!

Spelen aan het nieuwe tafeltje

Lekker spelen!

 

Dinsdag…Vandaag een rustig dagje. Even wat boodschapjes gedaan en verder lekker een bankhang dagje en spelen met ons zoontje! Hij vindt zijn speelgoed kist super handig, zo kan hij zelf makkelijk bij zijn speelgoed! Vandaag eten we lekker risotto, dit is een van onze favoriete gerechten. ’s avonds heb ik eindelijk weer een volleybaltraining. Wel even weer wennen na een paar weken vakantie i.v.m. alle feestdagen. Morgen spierpijn?!

Risotto

Home made risotto!

 

Woensdag…Vandaag vroeg op! Ik heb een dagdienst en moet eerst ons zoontje bij mijn moeder brengen, zij past vandaag op. Het is een hele drukke dag op het werk. Wel krijg ik vandaag een leuk appje van mijn man als ik aan het werk ben. Vrijdag komen de eerste kijkers ze komen ons huis bekijken wat te koop staat! Super spannend natuurlijk! ’s avonds een rustig avondje, ik kijk een serie op netflix waar net weer nieuwe afleveringen van online zijn gekomen, Homeland! Superspannende serie!

homeland

Donderdag…Vandaag een dagje vrij maar wel een heel druk dagje. Ik zei nog tegen mijn man ik heb het gevoel dat ik vandaag gewoon aan het werk ben geweest maar dan niet als verpleegkundige maar als schoonmaakster en boodschappenvrouw haha! Ik heb ons hele huis gesopt en opgeruimd voor de kijkers die morgen komen. Gelukkig hadden we het al goed opgeruimd en schoongemaakt voordat het in de verkoop ging. Het is nu een kwestie van goed bijhouden. Alleen wil je toch wel alles even schoongemaakt hebben als er kijkers komen! ’s avonds ga ik vroeg naar bed, ik ben kapot en moet morgen weer vroeg op. Wel kijk ik nog even een aflevering van homeland!

clean schoonmaken

Vrijdag…Vandaag dus vroeg op omdat ik weer moet werken, ook vandaag een dagdienst, mijn moeder past weer op ons zoontje! Ook vandaag een drukke werkdag, het is de laatste tijd zo op het werk en ook echt zieke patiënten! Ondertussen ben ik toch ook wel een beetje gespannen, ik vind het zo’n gek idee dat terwijl ik aan het werk ben er kijkers in ons huis rondlopen. Ik ben ook zo benieuwd wat ze ervan vinden! Eind van de middag laat de makelaar weten dat de kijkers enthousiast waren! Het was alleen pas het eerst huis wat ze bekeken hebben, ze willen graag nog wat vergelijkbare huizen zien. En even het weekend erover nadenken dus ze laten na het weekend weten wat ze doen! Nog even afwachten dus…

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

 

 

Geef een reactie

