pannenpoeken

Pannenkoeken eten!

Afgelopen week was een drukke maar ook erg leuke week. Ik heb veel gewerkt maar ook gezellig bijgekletst met vriendinnen en we zijn afgelopen zondag gezellig naar het pannenkoekenhuis geweest.

In eerste instantie wilde mijn man me meenemen om samen uit eten te gaan en evt. naar de film. Afgelopen zondag wilden mijn schoonouders wel oppassen alleen ik had nachtdienst. Daardoor vond ik het niet zo leuk om een avondje weg te gaan omdat ik al weer op tijd naar mijn werk zou moeten.

Daarom besloten we gezellig met zijn allen naar het pannenkoekenhuis te gaan. Met ons zoontje was het handig lekker op tijd te gaan. Daardoor zou ik ’s avonds ook nog even lekker thuis te tijd hebben om te relaxen voordat ik weer aan het werk moest.

Ons zoontje vindt pannenkoeken eten helemaal leuk en lekker. Hij kan hier zo van genieten! Alleen daarom al zouden we elke week wel pannenkoeken willen eten haha!

We hadden om 17.00 uur afgesproken bij het pannenkoekenhuis. Na een klein voorafje (lees kommetje soep) konden we lekker gaan smikkelen van onze pannenkoeken. Ik vind het altijd leuk om bijzondere dingen te proberen. Daarom had ik gekozen voor een pizza pannenkoek. Mijn man had een pannenkoek met brie, noten en honing en voor ons zoontje hadden we een pannenkoek met banaan besteld.

We hebben heerlijk gegeten en een erg gezellige avond met mijn schoonouders gehad. Ons zoontje heeft het goed volgehouden. Normaal thuis kan hij maximaal een half uurtje aan tafel zitten, dan is hij het weer zat en wil lekker spelen. Nu hebben we bijna anderhalf uur gezeten. Voordeel is dat er veel te zien is in een pannenkoekenhuis. Allemaal andere kinderen en mensen, dat is natuurlijk erg leuk om te bekijken!

Het pannenkoekenhuis waar we gegeten hebben had niet echt een speelhoek voor kinderen. Wat ik eigenlijk wel vreemd vond want een pannenkoeken restaurant is toch echt wel een restaurant waar je juist met kinderen naartoe gaat. Dus wanneer ons zoontje wat ouder is weet ik niet of we dan nog voor dit restaurant zullen kiezen.

Rond 19.30 uur waren we weer thuis en ik heb nog even heerlijk kunnen genieten van een kopje thee op de bank voordat ik weer aan het werk moest.

Ik vond het erg geslaagd om met ons zoontje van ruim 1 jaar uit eten te gaan bij het pannenkoekenhuis. Voor hem erg leuk omdat hij pannenkoeken zo lekker vindt en het erg leuk vind om onder de mensen te zijn. Voor ons heerlijk om toch een keer lekker uit eten te kunnen!

Gaan jullie wel eens uit eten met kleine kinderen? Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

 

 

2 gedachtes over “Pannenkoeken eten!

Geef een reactie

