Kleine kinderen worden groot…

Wow wat groeien kids toch snel! Afgelopen week hebben wij weer een stapel nieuwe kleding ingeslagen voor ons zoontje. Onlangs hebben wij van het autostoeltje, de kinderwagen, buggy en het fietsstoeltje allemaal de bandjes verstellen omdat het veels te strak zat…(wat een gedoe trouwens bij een autostoeltje). En ons zoontje wil ook steeds meer zelluf doen (al kan hij dat nog niet zeggen).

Inmiddels heeft ons zoontje maatje 86…pffff zo groot alweer! Hij is nu ruim een jaar (16 maanden om precies te zijn) en was dus toe aan een nieuwe maat kleding. We hebben weer een hoop shirts, twee broeken en wat rompers ingeslagen.

nieuwe kleding

Op de foto niet alles wat we gekocht hebben. Wel de leuke spijkerblouse, deze zit nog vrij groot dus kan hij nog lekker lang dragen. We vonden deze blouse netjes maar wel stoer. Verder een leuk shirt dat mijn man een beetje stiekem meegenomen heeft (ik zag niet dat hij het van het rek pakte). De tekst die erop staat is “my mommy is the best”, zo lief! Ook namen we een mooie nieuwe jeans mee. Hij pas hem nog niet goed, zit eigenlijk nog te wijd en te lang maar dat komt vast snel goed. Typisch vind ik want broeken lopen altijd een maatje achter. Hij kan nu namelijk prima maatje 80 broeken aan terwijl shirtjes maat 80 echt te klein zijn. Ook kochten we een leuke zomerjas (maat 98). De zomerjas was zo leuk dat we hem niet konden laten liggen. Ik ben zelfs nog terug geweest, had eerst maatje 92 gekocht maar die zat al bijna goed dus even geruild voor een maatje groter…

Hebben jullie dat ook dat je bijna alleen nog maar voor je kind aan het shoppen bent. Ik heb bijna altijd wanneer ik eigenlijk wat voor mezelf wil kopen ik niks vindt. Dan kijk ik ook even in de Prénatal of HEMA en koop ik weer wat voor ons zoontje….Blijft zo leuk om kleding voor die kleine te kopen! Herkenbaar?!

Oh ja en nog een leuk foto-tje van het zelluf eten 😉

zelluf doen

Volgen jullie mij al op Facebook, Twitter, Instagram en Bloglovin?

Geef een reactie

